Cílem jsou univerzální služby

Nový management, který se do čela eBanky dostal ve druhé polovině roku 2002, si klade za cíl změnit povědomí o tomto ...


Nový management, který se do čela eBanky dostal ve druhé polovině roku 2002, si
klade za cíl změnit povědomí o tomto finančním ústavu. Cílem je nabídnout
klientům univerzální bankovní služby.
EBanka by neměla být primárně vnímána jako nějaká technologická výkladní skříň,
ale jako klasický peněžní ústav. Provozovatelé se např. chtějí vyhnout
předčasnému uvádění nových služeb tedy dříve, než o ně bude mezi klienty zájem.
Namísto relativně standardizovaných balíčků konkurence si však eBanka chce
udržet k zákazníkům individuální přístup.
Na tiskové konferenci byly oznámeny i další cíle: Pro tento rok dostat banku do
alespoň "lehkých" černých čísel a do roku 2005 se stát nejlépe hodnocenou
bankou v ČR. Každoročně by měl také o 50 % růst počet klientů.
Zajímavé přitom je, že eBanka postupuje vlastně opačným směrem než konkurence.
Největší bankovní domy dnes zakládají vlastní pojišťovny, eBanka je naopak
téměř 100% vlastněná Českou pojišťovnou a tato instituce se jejím
prostřednictvím snaží získat významný podíl na tuzemském bankovním trhu.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.