ComNet si udržel zájem návštěvníků i přes rušnou jarní sezonu

Letošního ComNetu se zúčastnilo 19 786 návštěvníků. V pořadí již sedmý ročník této akce přilákal ve dnech 11...


Letošního ComNetu se zúčastnilo 19 786 návštěvníků. V pořadí již sedmý ročník
této akce přilákal ve dnech 11.-13. 5. 166 vystavovatelů, kteří své produkty a
služby prezentovali na celkové ploše 13 500 m2.
Pokud tyto výsledky srovnáme s údaji za loňský ročník (167 vystavovatelů, 19
600 návštěvníků, výstavní plocha stejná), lze jistě použít slova stagnace. Je
ovšem třeba přihlédnout k okolnostem, za nichž se letos veletrh konal. Pražské
výstavní jaro bylo výjimečně bohaté a jistá únava vystavovatelů i zájemců o IT
nikoho nepřekvapí. Počet návštěvníků i vystavovatelů je patrně za těchto
okolností jednoznačným úspěchem celé akce, kterou jarní výstavní sezona
prakticky končí.
K novinkám letošního ComNetu měl patřit tzv. Solution Park, kde si návštěvníci
mohli řadu produktů a služeb přímo vyzkoušet. Tato část však popravdě řečeno
příliš zájemců nepřilákala. Doprovodnou akcí byly např. i Telekomunikační
šachové dny.
Spokojenost s průběhem veletrhu vyjadřovala většina návštěvníků i
vystavovatelů. Pražské Výstaviště bylo letos ušetřeno nepříjemných veder, což
jistě sehrálo svou pozitivní roli. Kladně byla hodnocena i poměrně úzká
specializace výstavy, která vystavovatelům umožňovala oslovit pro ně podstatný
segment potenciálních zákazníků.
Několik střípků jako návnada na Téma týdne v příštím vydání Computerworldu:
Cenu za nejlepší expozici získal Aliatel, který byl také celkově jedním z
nejviditelnějších vystavovatelů. Hlavním trendem na poli Internetu byla
vzrůstající nabídka bezdrátového připojení. Internetové vysílání z akce
zajišťovala TV Visual a sledovalo ho údajně okolo 1 500 uživatelů.
9 1298 / pahn









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.