Contact Center Express

Nové řešení kontaktního centra Contact Center Express (CCE) uvedla na náš trh společnost Avaya. Údajně se jedná o p...


Nové řešení kontaktního centra Contact Center Express (CCE) uvedla na náš trh
společnost Avaya. Údajně se jedná o první multimediální kontaktní centrum
určené pro středně velké podniky.
Produkt Contact Center Express umožňuje integraci s TDM a hybridními systémy i
s podnikovými systémy CRM nebo s aplikací Microsoft Outlook. Zároveň dovoluje
komunikaci se zákazníky všemi běžnými komunikačními kanály (hlas, web chat a
e-mail). Uvedené interakce přitom dokáže shromažďovat, třídit a přiřazovat
nejvhodnějšímu agentovi s požadovanou úrovní znalostí.
Instalace CCE je oproti velkým multimediálním kontaktním centrům jednodušší a
až o polovinu rychlejší.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.