CRM a BI součástí našeho podnikání

Firmy, které tato řešení nabízejí, byly buď průkopníky s vlastní sadou produktů (Siebel), jiné do segmentu CRM pro...


Firmy, které tato řešení nabízejí, byly buď průkopníky s vlastní sadou produktů
(Siebel), jiné do segmentu CRM pronikají z oblasti řešení business inteligence
(BI), jako například SAS Institute, nebo z odborných konzultačních firem pro
řešení datových skladů a nasazování BI, jako Adastra. Jindy jsou pro ně oblasti
BI a CRM logickým vyústěním řešení jejich podnikových informačních systémů zde
lze jmenovat SAP, Oracle, PeopleSoft, Baan, nebo ještě databázové firmy, jako
například (opět) Oracle, Sybase a další. Jsou stírány rozdíly mezi jednotlivými
výrobci softwaru, kteří ke svým stávajícím produktům buď horečně vyvíjejí nové
funkčnosti, nebo skupují malé firmy s perspektivními produkty. Podniky, které
mají nasazený jakýkoliv informační systém od jednoho výrobce, se tak mohou stát
předmětem konkurenčního zájmu dalšího dodavatele, jenž nabízí doplňkové řešení.
O svůj díl tržního podílu s CRM se ale již hlásí také komunikační firmy, stejně
jako dodavatelé hardwaru. Všichni se stále agresivněji posouvají do sféry
systémových integrátorů a služeb.
1 1493 / vox









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.