CRM od Siebelu

Nabídka je i pro české zákazníky Společnost Siebel Systems se dohodla se dvěma významnými společnostmi na provozov


Nabídka je i pro české zákazníky
Společnost Siebel Systems se dohodla se dvěma významnými společnostmi na
provozování CRM aplikací. Zatímco se společností IBM Siebel podepsal dohodu
týkající se vývoje globálního zákaznického centra, spolupráce uzavřená se
společností T-System má zákazníkům ve 12 zemích včetně České republiky přinést
CRM realizované na webu.
Dohoda společností IBM a Siebel Systems byla uzavřena na pět let a obě strany
na jejím základě chtějí vytvořit společné globální zákaznické centrum.
Prostřednictvím této iniciativy budou IBM a Siebel těsněji koordinovat
poskytování služeb po celém světě, což by mělo výrazně zefektivnit implementace
u klientů a fungování jejich podnikových procesů.
Nové zákaznické centrum bude optimalizovat implementace řešení CRM od
společností IBM a Siebel na základě zkušeností obou zmiňovaných firem, přičemž
v centru bude pracovat jeden z největších světových týmů konzultantů
certifikovaných společností Siebel.
IBM a Siebel počítají s tím, že se nové zákaznické centrum bude soustředit
zejména na oblasti technického návrhu implementace řešení CRM, na odbornost v
oblasti konfigurace včetně uživatelského rozhraní, skriptů, pracovního toku a
vyspělé analýzy dat v reálném čase či na integraci systémů a standardizaci dat.
Dohoda se společností T-System předpokládá nabídku a provozování webového
systému CRM, ke kterému budou mít uživatelé vzdálený přístup a jenž bude
založen na měsíčním předplatném. Tento systém je určen pro malé firmy nebo pro
firmy, které nechtějí nakupovat a provozovat poměrně náročné CRM systémy, anebo
pro firmy, které CRM provozují a chtějí ho rozšířit i pro své partnery nebo
menší pobočky. T-System již dříve podepsal dohodu se Siebelem, na jehož základě
může prodávat CRM systémy přímo do finančních či telekomunikačních institucí.
První zemí, kde bude možné využít hostingu CRM, bude v únoru příštího roku
Německo. Následovat bude dalších osm evropských zemí včetně České republiky.
Již dříve Siebel tuto službu nabídl v USA, kde požaduje za přístup k CRM
systému 70 dolarů za uživatele měsíčně. Podle představitelů firmy Siebel je
Evropa pro uvedený druh služeb velmi vhodná, neboť je v ní registrováno velké
množství potenciálních zákazníků, tedy malých a středně velkých firem.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.