CRM v IP infrastruktuře

Sjednocení IP komunikačního systému firmy Cisco Systems s produktem CRM od Microsoftu oznámili oba zmiňovaní výrobci. ...


Sjednocení IP komunikačního systému firmy Cisco Systems s produktem CRM od
Microsoftu oznámili oba zmiňovaní výrobci. Řešení je určeno pro malé a střední
firmy.
Bezplatný produkt Cisco CRM Communications Connector (CCCC) umožňuje uživatelům
IP systémů Cisco přímo využívat software Microsoft Business Solution CRM. CCCC
automatizuje některé funkce, které usnadňují využití CRM ve firmách od 20 do 1
000 zaměstnanců. Podle společnosti Yankee Group řada malých a středních firem
CRM využívá jen částečně, protože software od renomovaných firem je pro ně
příliš drahý a mnohdy také složitý.
Kromě integrace komunikace s CRM nabízí nový produkt CCCC i zaznamenávání
hovorů, vytáčení telefonního čísla jediným kliknutím myši na kontaktní adresu v
CRM systému Microsoftu, zaznamenávání informací o volajícím či vytváření nového
záznamu v CRM systému v okamžiku nově příchozího hovoru.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.