Další auta na Internetu

Po měsících váhání představila svou novou internetovou strategii i automobilka DaimlerChrysler. Zatímco její konkuren...


Po měsících váhání představila svou novou internetovou strategii i automobilka
DaimlerChrysler. Zatímco její konkurenti, jako např. General Motors nebo Ford
Motor, začali ve větší míře využívat k realizaci své obchodní strategie Web již
v minulém roce, DaimlerChrysler údajně pracoval na výrazném upgradu svých
dosavadních stránek.
První nový dealerský Web Five Star byl spuštěn v Portlandu a jeho
prostřednictvím si zákazník může nejen najít nejbližšího dealera, ale rovněž si
vybrat vybavení vozu. Podle Toma Peytona, senior manažera e-commerce u
DaimlerChrysler, "Nová iniciativa ušetří zákazníkům čas předtím, než se
rozhodnou ke koupi auta, protože se mohou on-line dozvědět nejen vše o možném
vybavení, ale zjistit např. i koncovou cenu doporučenou výrobcem."
Podle některých analytiků však nová iniciativa nesplní očekávání firmy.
"Jestliže zákazníci očekávají uživatelsky přívětivý proces výběru automobilu
on-line, pak budou zklamáni," říká např. Adam Weiner z analytické firmy Gomez
Advisors. Zda jsou blíže realitě odhady firmy nebo tvrzení analytiků, však
ukáže až čas.
(pen)
0 2052 / pen









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.