Dealeři se sešli na Velehradě

Ve velice příjemném prostředí vinného sklepa Magna Moravia na Velehradě uspořádala slušovická společnost SWS setk


Ve velice příjemném prostředí vinného sklepa Magna Moravia na Velehradě
uspořádala slušovická společnost SWS setkání dealerů, na kterém se svými
prezentacemi vystoupili představitelé řady významných IT společností.
Pozvaní hosté se během celodenní akce mohli seznámit s produkty firem
Intergraph konkrétně se jednalo o Imagineer Technical a jeho nasazení v
prostředí MS Office, Olympus ten předvedl a nabídl k "osahání" své digitální
fotoaparáty. Reprezentanti Microsoftu podrobně představili chystané MS Windows
98 a také představili připravované partnerské programy a marketingové aktivity.
Tou nejbližší bude čtenářská soutěž Dva roky prázdnin, jejíž vítěz obdrží na
dva roky zdarma hardwarové i softwarové vybavení. Soutěž proběhne od 1. do 30.
dubna a "na čarodějnice" bude zakončena velkou společenskou akcí. Pro prodejce
výrobků Mikrosoftu je pak určena akce "Na svatého Jiří vylezeme všichni v
mikině". Každý z produktů Microsoftu je oceněn buď celou mikinou, nebo její
polovičkou, případně čtvrtinou. Dealer za zakoupený objem zboží získá příslušné
množství textilu.
Další z firem, která se na Velehradě prezentovala, byla singapurská firma
Compex vyrábějící switche. Vzhledem k tomu, že tato společnost u nás dosud není
příliš známá, požádali jsme jejího country managera pana Nelsona Sima o několik
základních informací. "Naši společnost založil v roce 1984 dr. Chen a v
současnosti má 300 zaměstnanců ve své centrále v Singapuru, a dalších 100 v
zahraničí. Na český trh jsme vstoupili v polovině loňského roku a letos v lednu
jsme podepsali partnerskou dohodu s SWS Slušovice o distribuci našich produktů.
Ve střední a východní Evropě jsme se nejprve zaměřili na Polsko, kde náš podíl
na trhu nyní činí zhru-ba 30 %. V letošním roce bychom chtěli své aktivity
soustředit především do České republiky a Maďarska. Velice úspěšní jsme v
Rusku, kde prodáváme 25 000 adaptérů měsíčně a pokud jde o mimoevropské země,
velice dobře si vedeme v Indii. Tam náš podíl na trhu představuje 62 %. Naším
cílem je nabízet value added produkty za rozumnou cenu, konkrétně naše cenová
politika vychází z principu o 25-35 % levněji než 3COM."
"Domácí" SWS se pak prezentovali přednáškou o obchodování přes Internet.
Maraton vystoupení uzavřely tiskárny firmy Minolta a jejich motto "Normální je
barva".
Ještě před nimi, jako předposlední, vystoupil pan Jarek Tvardek ze společnosti
Acer Computers a seznámil posluchače se sortimentem výrobků své firmy. Nikdo z
přítomných v té chvíli netušil, že přednášející má před sebou necelý den
života. Zpráva o jeho tragické smrti při automobilové nehodě na zpáteční cestě
do Prahy byla pro všechny z nás šokem a chtěli bychom ještě jednou vyjádřit
svůj velký smutek a lítost nad tak předčasným koncem tohoto laskavého a milého
člověka.
Jeho poslední večer byl hezký, organizátoři připravili výborný program a
především velice příjemné prostředí s atmosférou, která byla doopravdy srdečná
a hodně se lišila od kožené formálnosti některých podniků počítačového "Žita".
8 0635 / jaf









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.