Dell konzultační?

Společnost Dell rozhodně nechce zůstat "pouhým" výrobcem a prodejcem hardwaru, takže další firemní strategie je posta...


Společnost Dell rozhodně nechce zůstat "pouhým" výrobcem a prodejcem hardwaru,
takže další firemní strategie je postavena na využití cenného firemního
know-how využití zásad e-commerce v praxi.
Budování informační infrastruktury pro svět e-commerce představuje podle odhadů
analytiků do roku 2003 sousto v hodnotě 370 miliard dolarů, které je lákavou
výzvou pro všechny firmy v oboru. Dell má v této oblasti rozhodně co nabídnout
vyrábí téměř všechen potřebný hardware, svým zákazníkům poskytuje potřebné
služby a ke všem svým činnostem využívá Internet. E-commerce v praxi Dellu
znamená denní obrat 40 milionů dolarů. Firma se rozhodla své zkušenosti zúročit
a nabízet svým zákazníkům komplexní projekty zavádění elektronického
obchodování, a to včetně připojení na Internet. Ve spolupráci s partnery z
konzultačních firem si troufají na komplexní řešení zahrnující vše od návrhu
podnikatelských procesů, přes vybudování infrastruktury, implementaci softwaru
až po zajištění připojení. Pro zákazníky může být příjemným překvapením, do
jakých výšek podnikání mohou přivést výrobce klesající marže jejich produktů.
(dar)
0 1114 / darn









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.