E-mail marketing vítězí

E-mailové marketingové kampaně jsou rychlejší, levnější a efektivnější než klasické direct-mailové a nakonec by ...


E-mailové marketingové kampaně jsou rychlejší, levnější a efektivnější než
klasické direct-mailové a nakonec by je měly nahradit.
Tvrdí to společnost GartnerGroup, která za nejefektivnější formu považuje
povolený e-mail marketing, kde se odezva pohybuje mezi 6 a 8 %. E-mail
marketing bez souhlasu adresáta spam má ohlas u 1 % lidí, tedy stejně jako
normální poštovní kampaň.
Ovšem zatímco e-mailová kampaň může být vyhodnocena po 7-10 pracovních dnech, u
klasické to trvá 4-6 týdnů. Navíc e-mailový marketing je, alespoň v USA,
100krát levnější. V USA by v roce 2005 měla být polovina kampaní prováděna přes
e-mail, zatímco dnes je to 35 %.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.