E-značka nemusí být výhodou

Jak ukazuje výsledek ankety na naší titulní straně, uvádět produkty se značkou všudypřítomného "e-" nebo "i-" nemu...


Jak ukazuje výsledek ankety na naší titulní straně, uvádět produkty se značkou
všudypřítomného "e-" nebo "i-" nemusí být v očích uživatelů a zákazníků jen
výhodou.
Názvy s předponami eči i(zejména spolu s byznysem a komercí, psáno řadou
způsobů, anglicky i česky a občas ještě kombinováno s rovněž populárním
zavináčem) vidíme v počítačovém tisku na každém kroku. Nastupuje samozřejmě
klasický bumerangový efekt a určité přesycení. Otázka jmen počítačových
produktů je poměrně komplikovaná, v USA existují firmy, které se přímo
specializují na návrhy názvů. A vzhledem k tomu, že většina počítačových
produktů se u nás propaguje (logicky) pod stejnými názvy jako v USA, těžko
předpokládat, že výsledky naší ankety v tomto smyslu něco podstatného změní.
(pah)
0 1964 / pahn









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.