Elektronický business se blíží

Jak vyplývá z nejnovějšího průzkumu nezávislé společnosti Markent, čtenáři Computerworldu a Business Worldu realiz...


Jak vyplývá z nejnovějšího průzkumu nezávislé společnosti Markent, čtenáři
Computerworldu a Business Worldu realizují 57 % veškerých nákupů IT technologií
do českých a slovenských podniků všech velikostí. Tato informace zazněla na
konferenci Trendy v informačních technologiích, která se pro účastníky průzkumu
konala 27. dubna v nové aule VŠE. Informace je to velmi potěšitelná, pro
redakce obou titulů však zavazující. Díky vašim pochvalným i kritickým reakcím
můžeme neustále zlepšovat obsah a přizpůsobovat jej vašim aktuálním informačním
potřebám. Výsledky zmiňovaného průzkumu, který nám napověděl mnohé o stavu
informatiky v tuzemských podnicích, budeme postupně na stránkách Computerworldu
i Business Worldu otiskovat.
Nejrůznější konference jsou mimo tištěných a internetových magazínů doplňkovou
formou získání informací o určitém segmentu trhu. Jarní sezona konferencí je v
plném proudu na celém světě i u nás. Některé konference jsou zaměřené na velmi
úzkou skupinu odborníků, jiné mají velmi široký dopad. Účast na těchto akcích
je přínosná nejen díky koncentraci předních odborníků na danou problematiku,
ale zejména pro možnost osobní výměny zkušeností a názorů s ostatními
návštěvníky.
Nejvýznamnější tuzemskou jarní konferencí, která se bude konat ve dnech 21. a
22. května v pražském hotelu Diplomat, bude i letos oficiální doprovodná
konference veletrhu ComNet Elektronický business. Letošním podtitulem je
Budoucnost v síťové ekonomice. Příprava konference právě vrcholí a z množství
již přihlášených účastníků lze usuzovat na trvající zájem o tento druh akcí.
Přihlásit se na konferenci Elektronický business samozřejmě stále ještě můžete.
Z konferencí, které již proběhly, bych se chtěl zmínit o lisabonském SAPphiru.
Představitelé společnosti SAP i nezávislí analytici zde narýsovali zcela nové
bojiště, kde se o přízeň zákazníků utkají přední dodavatelé informačních
systémů. Události posledních dnů (například oznámení o odkoupení databázové
divize Informixu společností IBM) však překonaly některé ze zde představovaných
vizí. Pro mnohé účastníky konference se vítaným suvenýrem stala reklamní taška,
kterou rozdávala společnost Oracle, vystupující zde jako vystavovatel v
partnerské sekci. Tašku současně potištěnou logy obou rivalů pak po ukončení
konference bylo možné vidět v rukou cestujících na letištích po celé Evropě.
Svět IT je stále bláznivější a přináší denně nová překvapení. Na připravované
konferenci Elektronický business budete mít mimo odborného programu unikátní
možnost zhlédnout i vtipné konfrontační reklamní spoty hlavních partnerů
konference, které v nedávné době okupovaly hlavní vysílací časy amerických
televizních stanic.
1 0818 / kap









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.