Epson si vytyčil nový cíl

Stěžejní se stává tisk fotografií Ze stále rostoucí popularity digitální fotografie chce ve své nové produktové ...


Stěžejní se stává tisk fotografií
Ze stále rostoucí popularity digitální fotografie chce ve své nové produktové
strategii těžit společnost Seiko Epson. Firma hodlá masivně propagovat svou
inkoustovou technologii Micro Piezo pro domácí i kancelářský tisk fotografií.
Dle informací vedení společnosti je Seiko Epson s 54 % jedničkou japonského
trhu multifunkčních inkoustových tiskáren a s 22 % trojkou trhu asijského za
firmami Hewlett-Packard (34 %) a Canon (24 %). Cílem firmy je stát se světovou
jedničkou stále rostoucího trhu multifunkčních zařízení, který vykazuje mnohem
intenzivnější nárůst než trh klasických inkoustových tiskáren.
Snahou Epsonu je dodávat na trh řešení nevyžadující připojený osobní počítač,
vybavená čtečkami paměťových karet, bezdrátovými komunikačními rozhraními a
rychlými kabelovými porty. Tomu již dnes odpovídá nová produktová kategorie
firmy All-in-One Photo Printer, která je schopna tisknout fotografie
nezprostředkovaně z filmu, paměťových karet, USB přenosných pamětí, digitálních
fotoaparátů a mobilních telefonů.
Zástupci společnosti očekávají, že nabídka médií, ze kterých se bude v blízké
budoucnosti tisknout, se rozšíří i o veřejný obsah internetových prezentací,
jako jsou například výukové, informační a komerční materiály a zcela nově i o
obsah digitálního televizního vysílání. Tiskárny se potom stanou běžnou
součástí obývacích pokojů.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.