Erotika je až na druhém místě

Pokud lidé používají v zaměstnání Internet pro svoji soukromou potřebu, navštěvují nejčastěji stránky zabývají...


Pokud lidé používají v zaměstnání Internet pro svoji soukromou potřebu,
navštěvují nejčastěji stránky zabývající se zpravodajstvím.
Firma SufrWatch Software (divize společnosti Spyglass, která se mj. zabývá
tvorbou nepopulárního filtračního a monitorovacího softwaru) podnikla průzkum,
který měl zodpovědět na otázku, kolik finančních prostředků utratí společnosti
za volné internetové brouzdání svých zaměstnanců. Výsledky průzkumu je
přirozeně třeba brát s rezervou (SurfWatch má, tak jako každý, zájem na prodeji
svých produktů); pozoruhodnější je však v této souvislosti zjištění zájmu
zaměstnanců o jednotlivé kategorie obsahu Internetu.
Největší zájem byl o zpravodajské servery. O druhé místo se dělila
erotika/pornografie se stránkami zabývajícími se burzovním zpravodajstvím a
investičním poradenstvím, následovala zábava (film, chat, knihy, recepty...) a
sport popularita sportovních serverů přirozeně strmě vzrůstala během akcí, jako
jsou Olympijské hry.
Pro zaměstnavatele je určitě zvlášť hořkou pilulkou, že jejich podřízení (během
pracovní doby, z firemního počítače a díky firemní konektivitě) s oblibou
navštěvovali stránky obsahující nabídku pracovních příležitostí.
(pah)
8 1970 / pah









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.