Evropa multimediální

Všem evropským výrobcům multimediálních produktů je určena soutěž EuroPrix MultiMediaArt 99. Tato soutěž je inicio...


Všem evropským výrobcům multimediálních produktů je určena soutěž EuroPrix
MultiMediaArt 99. Tato soutěž je iniciována Evropskou komisí DGXII/E a
rakouským ministerstvem hospodářství a jejím cílem je ocenit a představit
nejlepší multimediální produkty, které v tomto roce v Evropě vznikly.
Soutěže se mohou zúčastnit producenti multimédií se sídlem v zemích EU, v
zemích Evropského sdružení volného obchodu a ve státech střední a východní
Evropy, Kypru, Malty a Turecka.
EuroPrix 99 bude udělena na základě rozhodnutí nezávislé expertní poroty v 6
kategoriích: věda a objevy, digitální uplatnění evropské kultury, podpora
malých a středních podniků na trhu, více demokracie prostřednictvím multimédií,
první kroky v multimédiích, ve službách vícejazyčné Evropy a poslední kategorií
je zvláštní soutěž pro studenty.
Pět nejlepších nominovaných produktů v každé kategorii bude představeno v říjnu
1999 na frankfurtském knižním veletrhu a tam budou také na slavnostní televizní
show vyhlášeni vítězové. Vítězné multimediální produkty budou prezentovány v
evropských strukturách, mj. také na EuroPrix Website, EuroPrix CD--ROM,
EuroPrix DVD-ROM a ve speciálním katalogu.

9 1761 / jafn









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.