Expandia Banka poslouchá 24 hodin denně

Od začátku května začne v naší republice nabízet své služby Expandia Banka banka, s kterou lze komunikovat na dálku,...


Od začátku května začne v naší republice nabízet své služby Expandia Banka
banka, s kterou lze komunikovat na dálku, prostřednictvím přímých komunikačních
kanálů. Tím je myšleno, že pro spojení s bankou bude stačit Internet, telefon a
fax. Veškeré služby banky budou k dispozici 24 hodin denně, včetně zákaznické
Hot-line. Pro osobní kontakt s pracovníky banky budou sloužit pouze tzv.
Klientská centra.
Trendy ve světě dokazují, že oblast tzv. přímého bankovnictví se prudce
rozvíjí. Komunikace s bankou prostřednictvím telefonu je ve světě již běžná, a
banky se stále více zaměřují na využívání Internetu, který nabízí novou kvalitu
služeb. Například v roce 1996 nabízelo celosvětově bankovní služby
prostřednictvím Internetu 25 bank, zatímco koncem letošního roku jich bude již
800.
Projekt Expandia Banky vznikl v rámci mezinárodní finanční skupiny Expandia,
která rozvíjí své aktivity především ve střední a východní Evropě. Expandia
Banka se rozhodla v souladu se světovými trendy zaměřit svou strategii na
rozvoj služeb přímého bankovnictví. S využitím nejmodernějších technologií chce
banka především přiblížit své služby individuálním potřebám svého klienta,
neboli jde o snahu poskytnout širší klientele pomocí nástrojů přímého
bankovnictví výhody systému home-banking, který je zatím přísně privilegovanou
bankovní službou. Cílem Expandia Banky je poskytnout klientovi nabídku služeb s
tím, že to bude právě klient, jenž určí množství a podobu služeb, které hodlá
využívat. Klient tak může komunikovat s bankou skutečně kdykoliv a odkudkoliv.
Ke kontaktu mu poslouží mobilní či pevně připoje-ný telefon, Internet a fax.
Bezpečnost provádění bankovních operací je jištěna na mnoha úrovních zajištěn
je jak bezpečný přenos dat mezi klientem a bankou, tak i operace v rámci banky
samotné.
Každý klient Expandia Banky bude mít k dispozici osobní účet, v jehož rámci
bude moci vedle běžných operací například ukládat peníze na termínované vklady
či konvertovat měnu. Již při založení účtu klient automaticky získá mezinárodní
elektronickou platební kartu systému Eurocard/MasterCard. Přímé komunikační
kanály spojují uživatele s Klientským systémem, což je centrální informační
systém banky, zajišťující správu peněžních účtů a provádění všech operací.
(dar)
8 0686 / dar









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.