Expert&Partner chce na trh CAD/CAM, Nokia investuje v Číně

Expert&Partner vstupuje na trh CAD/CAM systémů Expert&Partner engineering, česká společnost nabízející komplexní řeš...


Expert&Partner vstupuje na trh CAD/CAM systémů
Expert&Partner engineering, česká společnost nabízející komplexní řešení
systémové integrace a dodávky IT, reorganizuje strukturu svých aktivit ve snaze
najít nové způsoby jak rozšířit portfolio nabízených služeb. Změnou, která je
viditelná na první pohled, jsou nové prostory firmy, v nichž je společnost
schopná nabídnout rozšířený sortiment služeb. Klientům jsou např. k dispozici
laboratoře pro diagnostiku složitých technických situací v IT, autorizovaný
servis značkové výpočetní techniky, poskytování on-line servisu, vzdálené
smluvní monitorování počítačových sítí klientů, nebo outsourcing. Zajímavou
službu představuje i tzv. housing v non-stop režimu, neboli převzetí serverů
klientů. Tuto službu umožňuje technické zázemí firmy, disponující vysoce
kapacitními záložními energetickými zdroji, garantujícími trvalý chod serverů.
Další významnou změnou, týkající se přímo zaměření společnosti, je vstup
Expert&Partner engineering na trh CAD/CAM systémů, především pak pro oblast
strojírenství. Byla proto založena nová společnost, nazvaná MiniSoft
engineering, na kterou byly převedeny všechny aktivity společnosti Mini Soft
Čáslav.
GCC Services bude dělat servis Fincomu
Společnost Fincom, autorizovaný prodejce produktů datové komunikace Compaq,
oznámila zahájení spolupráce se společností GCC Services, servisní organizací,
která prostřednictvím sítě svých poboček zabezpečuje celoplošný technický a
systémový servis výpočetní a kancelářské techniky. Cílem této spolupráce je
snaha nabídnout uživatelům produktů Microcom od Fincomu spolehlivou a pružnou
podporu. Uživatel má možnost se v případě poruchy nebo reklamace obrátit přímo
na servisní síť společnosti GCC, čímž se výrazně urychlí vyřizování reklamací a
oprav. Vyřízení žádosti bude probíhat buď na počkání, nebo do druhého dne.
Přímo v pobočkách GCC je možné vyřídit reklamaci nebo opravu na počkání a
zdarma. Pokud bu-de třeba servisní zásah technika u zákazníka, bude zákazník
hradit práci technika a dopravu. Společnost nabízí telefonický kontakt na
pražský dispečink, kde zákazníkovi poradí a doporučí mu nejbližší pobočku,
schopnou zvládnout jeho problémy.
Nokia rozšiřuje svoje aktivity v Číně
Země za Velkou čínskou zdí je pro Nokiu zřejmě mimořádně atraktivní. Společnost
totiž plánuje otevřít nový, v pořadí již 7 závod, tentokrát v čínské provincii
Ťang-su. V podniku Suzhou Industrial Park by se měly vyrábět základnové stanice
GSM a další zařízení pro mobilní sítě. Nový závod bude zásobovat velkou část
asijského kontinentu, a zahájení výroby je plánováno na rok 1999. Není to ovšem
jediná novinka, doprovázející přítomnost Nokie v Číně. 24. června totiž Nokia
podepsala kontrakt v hodnotě 150 milionů dolarů se společností Yunnan PTA za
účelem dalšího rozšíření sítě GSM 900 této společnosti.
Ericsson vyhrál milionový kontrakt v Ekvádoru
Společnost L. M. Ericsson Telephone Co. oznámila, že se jí podařilo získat
kontrakt v hodnotě 250 milionů dolarů, vztahující se ke konverzi analogové sítě
APMS (Advanced Mobile Phone Service) společnosti BellSouth Ecuador na síť
digitální, založenou na technologii D-AMPS IS-136. Konverze, která má
proběhnout během příštích tří let, zvýší kapacitu sítě a umožní společnosti
BellSouth Ecuador nabídnout klientům nové služby. Společnost BellSouth Ecuador
nyní ze 60 % vlastní společnost BellSouth International, 30 % Telia Overseas a
10 % drží LatinVest Strategic Investment Fund. V Ekvádoru má v současné době
asi 100 000 klientů.(dar)
8 1563 / dar









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.