Favoritem je předplatné

Trh s on-line hudbou dosáhne podle výzkumníků z Jupiter Media Metrix v roce 2006 hodnoty 5,5 miliardy dolarů, což je še...


Trh s on-line hudbou dosáhne podle výzkumníků z Jupiter Media Metrix v roce
2006 hodnoty 5,5 miliardy dolarů, což je šestkrát více než v loňském roce.
Odhad situace za 4 roky zahrnuje on-line prodeje CD, digitální předplatné a
placené stahování hudby. Před půl rokem předpovídali analytici v roce 2006
obrat 6,2 miliardy dolarů, ale kvůli zpomalení ekonomiky a menšímu utrácení
zákazníků jej pak snížili o 700 milionů dolarů.
Model hudebního předplatného by se měl stát dominantním v roce 2003, přičemž o
3 roky později má generovat obrat kolem 1 miliardy dolarů. Analytici očekávají,
že za jednorázové placené stahování utratí ve stejném roce zákazníci po celém
světě 600 milionů dolarů.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.