Frontální útok Xeroxu

Společnost Xerox před týdnem oznámila, že uvede přes 40 nových výrobků, které chce nabízet ve více než 10 000 obc...


Společnost Xerox před týdnem oznámila, že uvede přes 40 nových výrobků, které
chce nabízet ve více než 10 000 obchodech ve 31 zemích světa. Celá akce navíc
bude podpořena masivní markentingovou kampaní.
Cílem je získávat kolem 30 % příjmů Xeroxu právě z nepřímého prodeje koncovým
zákazníkům ať již pro osobní použití, nebo pro menší firmy. Prodeje těmto
skupinám zákazníků budou během následujících dvou let růst nejrychleji. Očekává
se přitom silná poptávka po barevných přístrojích.
Firma Xerox zatím byla známá hlavně díky svým kopírovacím přístrojům. Zhruba
před rokem a půl však vznikla divize Xerox Channels Group, která nabízí výrobky
pro malé kanceláře a soukromé použití. Ta má na starosti nejen tvorbu nových
přístrojů, ale i hledání nových cest.
(or)
9 0427 / orn









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.