Gartner: Změňte strategii ohledně svých klientů

Ačkoliv dnes mobilní operátoři soustřeďují svůj zájem hlavně na získávání firemních zákazníků, jejich počet...


Ačkoliv dnes mobilní operátoři soustřeďují svůj zájem hlavně na získávání
firemních zákazníků, jejich počet je oproti soukromým spotřebitelům relativně
nízký.
Snaha oslovit firemní zákazníky je podle Gartneru, který průzkum zpracoval,
správná, neboť tento typ klientů přináší operátorům vyšší průměrné příjmy na
uživatele (tzv. ARPU). Podíl těchto zájemců o mobilní služby však zůstává
poslední dobou víceméně konstantní. Z toho podle analytiků vyplývá, že by se
poskytovatelé mobilních služeb měli více zajímat i o potřeby soukromých
zákazníků. Gartner například radí, aby operátoři nabídli běžným zájemcům nižší
ceny (včetně nižších poplatků při využívání roamingu) či paušální poplatek za
datové služby. Dále by se měli více zaměřit na smysluplné využití datových
služeb a také poskytnout platformu pro nákup více služeb najednou (například ty
firmy, které samy neprovozují pevné linky, by měly takto zaměřeného partnera
vyhledat).









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.