Genesys kontaktním centrům

Genesys Telecommunications Laboratories, samostatná dceřiná společnost koncernu Alcatel, představila verzi 6.5 svého ře...


Genesys Telecommunications Laboratories, samostatná dceřiná společnost koncernu
Alcatel, představila verzi 6.5 svého řešení pro kontaktní centra Genesys Suite
6 (integrovaný balík aplikací pro řízení komunikace se zákazníky). Nová verze
se vyznačuje zvýšením výkonnosti systému, škálovatelností a obsahuje přes 70
nových funkcí. Mezi nimi stojí za zmínku především řešení Genesys Expert
Contact, které zkvalitňuje komunikaci zákazníků s operátory kontaktního centra.
Verze 6.5 navíc disponuje rozšířenou podporou IP telefonie, rozšířenou podporou
webových serverů a plně mezinárodním softwarem.
Zákazníci ocení možnost zpětného volání "Callback for Voice", díky němuž
nebudou muset ve špičce zbytečně čekat na lince. Zajímavou funkcí je i
sofistikované zpracování textů (Sophisticated Natural Language Processing),
které poskytuje inteligentní analýzu obsahu příchozích e-mailů.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.