HP buduje mosty pro elektronickou komerci

Nejdříve je třeba potenciálnímu zákazníkovi na Webu předložit v lákavé podobě nabízené zboží, potom ho dovést...


Nejdříve je třeba potenciálnímu zákazníkovi na Webu předložit v lákavé podobě
nabízené zboží, potom ho dovést k objednávce a zaplacení. Protože jde o
obchodování na Internetu,
je samozřejmým dalším požadavkem, aby zákazník nečekal u svého webového
prohlížeče dlouhé hodiny a nakonec se spojení nepřerušilo. Firma
Hewlett-Packard nabízí komplexní řešení těchto problémů tak by se dalo stručně
shrnout poselství její konference s názvem "Jak uspět v elektronickém byznysu",
která se konala v polovině května v San Franciscu.
"Internet nabízí možnost skutečného one-to-one marketingu, ale možnost
uspokojit zákazníky zde trvá jen několik sekund. Jakmile odejdou nespokojení a
frustrovaní, už se nevrátí." Touto myšlenkou uvedl konferenci Bill Russel,
viceprezident a hlavní manažer HP Enterprise Systems Group. Další řečníci se
pak věnovali úvahám a příkladům, jak zabránit výše zmíněnému nebezpečí.
Firma HP zde představila svou platformu pro elektronickou komerci nazvanou HP
Domain Commerce, která v sobě zahrnuje všechny důležité softwarové elementy pro
vytvoření komerčních internetových aplikací, tedy webový server pro vlastní
prezentaci, systém elektronického placení, podporu efektivního přenosu kvalitní
obchodní grafiky přes Internet a centrální správní systém. To, co však odlišuje
toto řešení od konkurence, je technologie Web QoS, jejíž nasazení by mělo
zajistit spolehlivé chování média, na kterém se elektronický byznys provozuje
tedy Internetu. Podrobněji se ke zmíněné akci i k následující konferenci
věnované datovým centrům, která se konala v Atlantě, vracíme na straně 3.
8 1183 / pen









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.