Hutní e-marketplace

Snížení nákladů na nákup surovin a zvýšení transparentnosti nákupních procesů si slibují společnosti Nová huť ...


Snížení nákladů na nákup surovin a zvýšení transparentnosti nákupních procesů
si slibují společnosti Nová huť (NH) a Vítkovice od zřízení elektronického
tržiště.
To by mělo vzniknout začátkem letošního roku pod názvem e-Ostrava. Jeho cílem
bude formou internetové aukce vybírat dodavatele surovin a materiálů. Tržiště
bude pracovat na principu tzv. holandské aukce, kdy její účastníci postupně
snižují cenu. NH i Vítkovice již mají s tímto způsobem obchodu své zkušenosti
ještě koncem minulého roku si prostřednictvím aukce vybraly dodavatele vstupní
suroviny pro první čtvrtletí 2002. Vítězem tendru, který dodá hutím 300 tun
hydroxidu sodného, se staly společnosti Euro-Šarm a Rokochem. O dodávky
soutěžilo 8 společností a výsledná cena byla podle mluvčí NH Sylvy Mazurkové
téměř o 20 % nižší než obvykle.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.