IBM si partnery hýčká

V rámci konference "Kde jsou příležitosti na trhu IT", představila společnost IBM svůj program Strategie pro obchodní ...


V rámci konference "Kde jsou příležitosti na trhu IT", představila společnost
IBM svůj program Strategie pro obchodní partnery IBM. Jeho cílem je poskytnout
zákazníkům IBM výhodu kvalifikovaného, zkušeného prodejního kanálu, který by se
měl stát základnou pro dodávky řešení s přidanou hodnotou.
Součástí nové formy spolupráce je např. zjednodušení všeobecných podmínek pro
partnery, zjednodušení struktur slev a pobídek a sjednocení více než 50
programů pro obchodní partnery do programu jednoho s názvem PartnerWorld. IBM
zavedla e-commerci i do organizace obchodních partnerů, takže v současnosti se
50 % transakcí mezi IBM a jejími partnery odehrává prostřednictvím Internetu.
Nejvýznamnějším prvkem současné strategie je program IBM Partner World,
podporovaný komponentami PartnerInfo (elektronický informační systém IBM) a
programem PartnerEducation, včetně programu e-Business Certification Program
(certifikační program pro e-business). Novým prvkem je program IBM Cooperative
Marketing Program 2000, který umožňuje partnerům IBM využívat výhod reklamních
a marketingových aktivit "Velké modré".
1 0352 / jaf









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.