IBM sleduje veřejné mínění

Softwarové informační řešení Public Image Monitoring Solution (PIMS) vyvinula a uvedla na trh společnost IBM. Jde o n...


Softwarové informační řešení Public Image Monitoring Solution (PIMS) vyvinula a
uvedla na trh společnost IBM.
Jde o nástroj sloužící k získávání informací o nejrůznějších subjektech zájmu
(například o firmách, značkách, produktech nebo osobách) z prostředí internetu.
Produkt konkrétně prochází a sleduje webové zpravodajské kanály, servery s
recenzemi, internetové blogy nebo diskusní skupiny. Tyto zdroje nejen najde,
ale může provést i jejich analýzu.
PIMS je založen na produktu WebSphere Information Integrator OmniFind Edition.
Ten představuje platformu pro řešení analýzy textu založených na UIMA
(Unstructured Information Analysis Architecture).
IBM v PIMS uplatnilo své technologie z oblastí analýzy textu a sémantického
vyhledávání, jimiž se zabývá jeho divize IBM Research. Svými zkušenostmi se na
přípravě řešení podílela i divize IBM Business Consulting Services, jejímž
oborem je řízení značek.
Svou mnohojazyčnou technologií pro analýzu textu s názvem Global Intelligent
Information Management přispěla i společnost Nstein Technologies. Její nástroj
umožňuje extrakci náročnějších metadat, která pomáhají při analýze nalezených
sdělení. Velká modrá do PIMS dále zahrnula informační obsah poskytnutý
společností Factiva.
Podle zástupců IBM má PIMS sloužit především pro marketingové účely firem,
které kladou důraz na znalost veřejného mínění o svých produktech, aktivitách i
jich samotných. Lze s ním efektivně sledovat úspěšnost propagačních kampaní a
nenápadně zachycovat zpětnou vazbu.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.