IDG posiluje svou pozici v globálním měřítku

IDG, přední světová firma na poli médií a informací v oblasti IT, mezi jejíž periodika patří i Computerworld, se ro...


IDG, přední světová firma na poli médií a informací v oblasti IT, mezi jejíž
periodika patří i Computerworld, se rozhodla vytvořit novou organizační
jednotku zaměřenou na poskytování globálních marketingových řešení pro
high-tech firmy. Tato divize se bude opírat o celosvětový potenciál
informačních zdrojů IDG, který zahrnuje více než 290 titulů počítačových novin
a časopisů v 75 zemích.
Nová jednotka nazvaná IDG Global Solutions sloučí existující skupiny
marketingových služeb firmy do jedné celosvětové organizace, která bude
fungovat jako "systémový integrátor" pro prodejce technologie a bude pro ně
vytvářet integrované globální marketingové programy při využití rozsáhlých
zdrojů ostatních vydavatelských, analytických a vzdělávacích jednotek IDG.
Do pozice výkonných místopředsedů IDG, kteří mají na starosti vytvoření nové
jednotky, byli jmenování Richard Marino a Joe Levy. Richard Marino je současně
výkonným ředitelem PC Worldu, jedné ze stěžejních publikací IDG vydávané již v
68 zemích světa. Joe Levy zastává zároveň funkci výkonného ředitele časopisu
CIO, který je dnes nejrychleji rostoucím titulem IT.
S posláním nové organizace se ztotožňují přední prodejci informačních
technologií. "Jelikož Cisco působí po celém světě, je nezbytně nutné, aby naši
partneři byli stejně tak globální," říká Keith Fox, viceprezident marketingu
společnosti Cisco. Jeho slova potvrzuje i Keith Melbourne, ředitel
marketingových služeb společnosti Hewlett-Packard: "IDG se svou rozsáhlou sítí
zdrojů je ideálním partnerem pro HP v celosvětovém měřítku. Je to skvěle
zavedená celosvětová firma s širokou škálou působnosti, mezinárodně viditelná a
silná na to, aby pro nás mohla úspěšně realizovat naše komunikační programy."
9 0518 / Mafn









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.