Intel podpořil partnery

Ve své úvodní prezentaci František Fait, Channel Business Manager společnosti, zdůraznil, že pro Intel patří podpora ...


Ve své úvodní prezentaci František Fait, Channel Business Manager společnosti,
zdůraznil, že pro Intel patří podpora a expanze Channel partnerů mezi klíčové
priority vedle důrazu na výzkum a vývoj či vlastní výrobní kapacity. Hlavním
trendem současnosti je podle Faita ve firemní sféře zejména důraz na mobilitu,
zasíťování a příslušná řešení, zatímco v segmentu domácností je určující
především postupná konvergence IT a spotřební elektroniky. V evropském měřítku
je dnes středem pozornosti tvorba obsahu a růst nabídky služeb pro jeho
poskytování "na vyžádání".
Na trhu osobních počítačů dnes největší růst vykazují notebooky. Intel se hodlá
zaměřit na to, aby v blízké budoucnosti poskytnul potřebné komponenty, s
jejichž využitím budou moci stavět a nabízet přenosné počítače i menší výrobci.
Cílem výrobce je dosáhnout v tomto směru podobného stavu, jaký v současnosti
panuje na trhu desktopových PC. Důraz při prezentaci produktových novinek byl
kladen mj. na nové desktopové platformy postavené na čipsetech Intel 915 a 925
Express. Další prezentace se věnovaly aktuální nabídce komponent pro stavbu
vlastních serverových systémů na bázi základních desek Intel a procesorů Xeon.
David Svoboda, Channel Account Manager Intelu, seznámil účastníky s novinkami v
programu Intel Channel, jehož cílem je pomoci prodejcům a systémovým
integrátorům při prodeji produktů výrobce a poskytování souvisejících služeb.
ICC školení, které navštívilo zhruba 200 účastníků v Praze a více než 100 v
Brně, skončilo příspěvky pozvaných partnerů. Účastníci měli možnost navštívit i
rozsáhlou expozici autorizovaných distributorů v ČR či partnerů a seznámit se
se zde prezentovanými výrobky 17 firem, jako je například Logitech, Asbis,
Kvazar Micro, OKI, Kingston, Sony atd.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.