Internet a prezentace aut

Trh s novými automobily asi pocítil současné potíže českého hospodářství (možná spolu se stavebnictvím) asi nejv...


Trh s novými automobily asi pocítil současné potíže českého hospodářství (možná
spolu se stavebnictvím) asi nejvíce. Nové auto je asi první věc, kterou při
vlastních potížích oželíme a počkáme rok či dva.
To ovšem (v masovém měřítku) je vážný problém pro automobilky. I proto jsme
svědky masivních akcí snad všech prodejců vozidel v České republice. Stačí
připomenout akce typu Čistá cena, Věrnost značce, či Vytočte svého souseda. Cíl
je jediný: nabídnout českému zákazníku auto tak, aby si ho mohl dovolit i dnes.
Ale už i v České republice zvolna začínají automobilky zjišťovat, že vhodným
médiem pro představení nových aut je i Internet. Nechci se ale teď věnovat
firmám, ale jednotlivým modelům už i ty mají své domény. Takže pojďme se
podívat, jak může prezentace konkrétního modelu na Internetu vypadat.
Délka 4 m, 6 míst
To je asi nejstručnější charakteristika revolučního vozu, který je představován
na internetové adrese www.multipla.com. Přirozeně se zde můžete seznámit s tím,
jak Multipla vypadá, jaké má motory a výbavu, ale také se můžete seznámit s
důvody, které vedly tvůrce vozu k tak avantgardnímu dílu.
Český zákazník si sice nemůže koupit veškeré modifikace vozu (z pochopitelných
důvodů se k nám nedovážejí vozy s pohonem na zemní plyn), na druhou stranu si
může snadno udělat představu o nabídce v jiných státech.
Prezentace pro ČR
Je potěšitelné, že i český Internet již automobilky berou vážně. Není divu:
přístup na Internet mají většinou lidé vzdělanější a s vyššími příjmy. Značnou
část českých uživatelů Internetu tvoří studenti, ale i ti budou jednou pracovat
a je nanejvýš pravděpodobné, že jejich platy budou nadprůměrné.
Jako příklad stránky představující konkrétní model si můžeme uvést
www.megane.cz. Pět modelů je zde představeno včetně výbav, bezpečnostních
prvků, atd. Internet je v tomto případě asi optimální médium, jak široké
veřejnosti předvést funkci některých prvků ve výbavě automobilů. Opět zde
nechybí takové samozřejmosti, jako je paleta barev, přehled vybavení, atd.
Hlavní přínos ale vidím právě v multimediálních ukázkách, jak co pracuje. Je
proto pochopitelné, že tyto prezentace vyžadují vyšší výkon počítače a
propustnou linku.
9 0931 / orn









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.