Internet do českých domácností

V jaké fázi vývoje se dnes nachází český Internet? Obecně lze říci, že velké podniky jsou již ve své většině ...


V jaké fázi vývoje se dnes nachází český Internet? Obecně lze říci, že velké
podniky jsou již ve své většině připojené a využívat služeb může stále více
jejich zaměstnanců. E-mailové adresy se zabydlují na vizitkách a rychle se
připojují i menší a střední firmy, přinejmenším ve větších městech. Některé
prognózy hovoří o tom, že do 2 let by 10 % obyvatelů ČR mělo používat mobilní
telefon. Jaké bude toto číslo v případě Internetu? Zatím se zdá, že největším
problémem je umožnit lidem přístup k Internetu mimo školy a pracoviště.
Není jistě přirozený stav, kdyby všichni nakupovali ve virtuálních obchodních
domech, provozovali on-line banking, hledali informace o svých zájmech, četli
elektronické časopisy a to vše ze zaměstnání. Nelze spoléhat ani na to, že se u
nás podaří rychle vybudovat dostatečný počet veřejných přístupových míst a
problém by to stejně řešilo pouze v omezené míře.
Těžiště dnešního rozvoje českého Internetu tedy je (nebo alespoň brzy, až se
připojí i malé firmy, bude) připojování domácností.
(pah)
8 0768 / pah









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.