Jaké to bylo na letošním PIWu?

Internetovému dění v minulém týdnu dominoval letošní ročník výstavy Prague Internet World. Ve chvíli naší, tentok...


Internetovému dění v minulém týdnu dominoval letošní ročník výstavy Prague
Internet World. Ve chvíli naší, tentokrát Velikonocemi ovlivněné uzávěrky sice
celá akce ještě probíhá, nicméně shrnující komentář je již přesto možné
vyslovit.
Ačkoliv reklama na PIW pokrývala značnou část pražských laviček, zájem
návštěvníků byl nakonec jen malý a stánky vystavovatelů smutně vévodily
prázdnému prostoru Veletržního paláce. Souběžný dopravní kolaps, ke kterému
došlo v Praze, měl zřejmě na situaci také svůj podíl. I takhle to tedy může
dopadnout, pokud se akce o Internetu realizují ve fyzickém prostoru. Navíc
údajně došlo přímo na výstavě i k výpadku internetové konektivity. Veletrh se
tentokrát snažil zaměřit na profesionální klientelu, čemuž odpovídalo velké
množství doprovodných akcí. Spíše než o výstavu se tedy mělo jednat o něco na
způsob uzavřených setkání. Organizátoři si však zřejmě neudělali úplně jasno v
tom, nakolik má jít o akci odbornou a nakolik spíše "formálně
společenskou" (viz třeba módní přehlídka jako součást zahajovacího ceremoniálu).
K vidění zde byla také celá řada známých tváří, političtí představitelé i
podnikatelské špičky. V řadě diskusních příspěvků však převládal spíše
negativní podtón, kdy řečníci vysvětlovali, proč něco na českém Internetu
zrealizovat nejde.
Z diskusí a kulatých stolů stojí snad za zmínku akce SPIRu (Sdružení pro
internetovou reklamu), jejíž cílem bylo mapovat budoucnost internetové reklamy.
Letos by snad mohlo dojít k dosažení celkového objemu 250 milionů Kč.
Poněkud negativní hodnocení letošního Prague Internet Worldu, na němž se shodla
i velká většina internetových komentářů, souvisí také s jistou únavou. Poslední
týdny byly výstavami z oboru IT zcela nasyceny.
1 0679 / pah









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.