Jednou větou

lEUnet koupil 50% podíl ve firmě Xlink, která patří k největším poskytovatelům Internetu v Německu. lCosmo Software...


lEUnet koupil 50% podíl ve firmě Xlink, která patří k největším poskytovatelům
Internetu v Německu.
lCosmo Software, jedna z divizí SGI, uvádí Cosmo Code 2.5, vývojový nástroj pro
Javu (applety, aplikace i třídy). Obsahuje mj. vizuál-ní vývojové prostředí,
odlaďovač a správce projektů.
lPodívejte se na stránku http://www.cidco.com. Najdete zde informace o iPhone,
"chytrých" telefonech firmy Cidco. Tyto přístroje umožňují i práci s Internetem
(WWW v kvalitě VGA i e-mail), hlasovou i digitální poštu. Podobně jako u
zařízení obsahujících v sobě Javu, jakmile je vyvinuta nová aplikace, iPhone je
ze serveru automaticky aktualizován. Na stránce http://www.cidco.com se
produkty firmy Cidco také prodávají.
lLori Mitchell recenzuje v americkém InfoWorldu produkt GroupLens
Recommendation Engine 2.5 od společnosti Net Perceptions (viz
http://www.netperceptions.com). Aplikaci, umožňující vývojářům produkovat
servery umožňující návštěvníkům rozsáhlejší personalizaci, hodnotí velmi
vysoko. V současnosti ji využívají např. servery Amazonu, CDnow (http://www.
cdnow.com), iVilladge (http:// www.iviladge.com) a další.
lSpolečnost Distinct nabízí Visual Internet Toolkit 3.0, nástroj pro vývoj
internetových i intranetových aplikací. Nejde však o nějaký HTML editor, ale
spíše o nástroj pro vytváření a správu aplikací na úrovni TCP/IP. Podívejte se
na stránku http://www.distinct.com.
lMicrosoft oznámil nový způsob, kterým bude Java implementována na platformě
Wintel. Předpokládá se, že spor mezi Sunem a Microsoftem bude díky tomu dále
eskalovat, protože javové aplikace vytvořené tímto způsobem zřejmě nebudou
dokonale přenositelné.
lSpolečnost Cisco oznámila, že koupila firmu NetSpeed, která se zabývá
technologiemi DSL. Cisco doufá, že nyní bude moci připojení prostřednictvím DSL
nabízet domácím uživatelům, kteří již mnohde vlastní příslušné modemy.
lSpolečnost Darwin Digital, divize reklamního giganta Saatchi & Saatchi,
vymyslela způsob, jak aktualizovat bannery generované na stránkách. K tomu má
sloužit její nový produkt, v Javě napsaný program Time New Media. Technologie
by měla inzerentům umožnit měnit v reálném čase podobu jejich banneru (dnes se
odhaduje, že aktualizace banneru na serveru trvá až okolo 2 dnů). Technologii
se obecně přikládá velká budoucnost a už o ni projevila zájem řada dalších
on-line reklamních agentur.
lSpolečnost Hewlett-Packard licencovala javový kompilátor od Tower Technology.
Tato aktivita souvisí se záměrem dát Javě větší prostor na platformě HP-UX.
lPodívejte se na adresu http:// www.firstauction.com, kde uvidíte, jak
probíhají internetové aukce v reálném čase. Vše provozuje společnost Internet
Shopping Network na softwaru pocházejícím především z dílny Sunu.
lNa adrese http://www.dvd.cz najdete informace o DVD, příslušné recenze i
výsledky anket mezi čtenáři tohoto webzinu.(pah)
8 0594 / pah









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.