Kolik stojí nová značka

Společnost Andersen Consulting hodlá prosazovat své nové logo, jehož vznik byl dán plánovaným přejmenováním firmy, ...


Společnost Andersen Consulting hodlá prosazovat své nové logo, jehož vznik byl
dán plánovaným přejmenováním firmy, způsobem odpovídajícím jejímu zaměření B2B
kampaní.
Společnost Andersen Consulting začne od 1. ledna 2001 používat své nové jméno
Accenture, které by mělo hlásat vedle nového postavení firmy i změny v její
obchodní strategii. Každý, kdo se snažil prosadit na trhu nějakou obchodní
značku, ví, jak je to těžké. Pokud se však musí změnit značka tak zaužívaná, že
se prosadila i ve vtipech kolujících Internetem, je jasné, že to bude něco
stát. Investice ve výši 175 milionů dolarů tolik bude stát
business--to-business kampaň, která má světu představit nové logo firmy. Podle
Joe Forehanda, vedoucího partnera a celosvětového generálního ředitele Andersen
Consulting, logo klade důraz na budoucnost (accent on future) a odráží záměr
společnosti ukazovat cestu vpřed a přinášet klientům taková řešení, která
předčí jejich očekávání.
Maurizio Barini, generální ředitel české pobočky společnosti Andersen
Consulting nám k tomu řekl: "Naše společnost nemění pouze jméno, měníme i své
postavení na trhu tak, aby odráželo naši novou strategii stát se nedílnou
součástí nové ekonomiky a ve své činnosti překročit hranice tradičního
poradenství."
0 3201 / dar









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.