Kolik za on-line reklamu?

Sekce vydavatelů internetových titulů (SVIT) na základě průzkumu trhu internetové reklamy zveřejnila odhad, podle kter...


Sekce vydavatelů internetových titulů (SVIT) na základě průzkumu trhu
internetové reklamy zveřejnila odhad, podle kterého celkový obrat internetové
inzerce v roce 2002 činil 320 milionů korun. Pro letošní rok očekává SVIT, že
český trh s on-line reklamou naroste o přibližně 20 %.
Průzkum vývoje internetové inzerce provedl SVIT již podruhé. Zatímco v roce
2001 činil objem on-line reklamy 240 milionů korun, v roce 2002 dosáhl podle
SVITu již 320 milionů korun. V metodice SVITu se přitom do objemu
nezapočítávají bartery.
Meziroční růst se letos zpomalí a z 33 % klesne na 20 %. Tato prognóza vyplývá
podle SVITu z odhadu samotných provozovatelů internetových serverů a odpovídá
celoročnímu objemu 380 milionů Kč. 20% růst činí z internetu stále
nejdynamičtější reklamní médium.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.