Kontaktní centrum pro SMB

Call centrum určené pro segment menších firem uvedly na náš trh společnosti Panasonic ČR, Sprinx Systems a Cígler Sof...


Call centrum určené pro segment menších firem uvedly na náš trh společnosti
Panasonic ČR, Sprinx Systems a Cígler Software. Jedná se o produkt Mini Call
Centrum, s jehož pomocí uživatelé mohou realizovat telemarketingové kampaně či
řešit zákaznické požadavky.
Ústředna Panasonic je pomocí CTI propojena s obchodním systémem firmy (CRM S3)
to zaměstnancům umožňuje pracovat s firemní databází kontaktů a řadou dalších
obchodních informací. Díky integraci obchodního systému CRM S3 s ekonomickým
systémem Money S3 jsou sjednoceny obchodní a finanční informace.
Mini Call Centrum také obsahuje pokročilejší typy informací, vlastnosti, jako
je například kompletní statistika ústředny či stanic, průměrná doba volání či
vyzvánění při příchozím hovoru nebo funkce, které mohou využít vedoucí
pracovníci k analýze činnosti zaměstnanců.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.