Kontaktní centrum se SIP

Řešení call centra, které je založeno na platformě SIP, představila společnost Genesys. Jedná se o produkt Genesys Se...


Řešení call centra, které je založeno na platformě SIP, představila společnost
Genesys. Jedná se o produkt Genesys Session Initiation Protocol. Novinka podle
tvůrců umožňuje komunikaci se zákazníky na jakékoli infrastruktuře založené na
standardu SIP, a to bez ohledu na dodavatele infrastruktury. Navíc, podobně
jako tradiční centra, dovoluje sledovat vytížení a práci jednotlivých operátorů
kontaktního centra a také nabízí nástroje pro řízení komunikace se zákazníky
(celé řešení kontaktního centra přitom může být integrováno do softwarových SIP
přepínačů, které nepodporují nebo nemají CTI rozhraní). IP technologie podle
zástupců firmy Genesys umožňuje virtuálně sloučit několik geograficky
oddělených call center do jediného, centrálně je řídit a konsolidovat veškerý
jejich provoz. Odpadá tak například potřeba investice do speciálního hardwaru
pro jednotlivé lokality IP centra.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.