Kontaktních center přibývá

Blížící se vstup do Evropské unie, sílící ekonomika, kvalifikovaná pracovní síla a rychlý rozvoj sektoru služeb d...


Blížící se vstup do Evropské unie, sílící ekonomika, kvalifikovaná pracovní
síla a rychlý rozvoj sektoru služeb dělají z ČR ideální cíl pro investice do
kontaktních center.
Česká ekonomika získá díky výstavbě nových call center do roku 2007 na 4 600
nových pracovních míst. Analýza společnosti Datamonitor odhaduje současný počet
center volání na 300 a do roku 2007 se má rozrůst na 500.
Česko je nejrychleji rostoucím trhem v Evropě, Středním východě a Africe
(EMEA). Svým zákazníkům nyní přes telefon asistuje asi 8 100 operátorů.
Největší rozmach se očekává u kontaktních center pro středně velké podniky, pro
které je potřebná technologie již finančně dostupnější. Výstavba zákaznických
center pro 10-30 operátorů tak poroste ročně až o 15 %.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.