Krátce

Pro optický systém Volition je nyní nově dostupný i jednovidový optický kabel a příslušné spojovací prvky. Kabel j...


Pro optický systém Volition je nyní nově dostupný i jednovidový optický kabel a
příslušné spojovací prvky. Kabel je nabízen se 2 až 48 vlákny a hodí se
především pro páteřní sítě. Spojovací řešení je k dispozici za stejnou cenu
jako jeho varianta pro vícevidové kabely.
Průzkum společnosti 3Com ukázal, že 49 % jejích podnikových zákazníků plánuje
během příštích 18 měsíců nasadit v praxi nová řešení pro elektronické
obchodování. Dalších 24 % zákazníků 3Comu již implementuje řešení na bázi
produktů e-Networking od této firmy. 52 % jejích zákazníků považuje za
nejcitlivější otázku problém přenosového pásma lokálních sítí.
Globální trh se softwarem pro call centra vzroste do roku 2003 trojnásobně až
na 8,5 miliardy dolarů. To aspoň tvrdí společnost Datamonitor, která jako
hlavní oblast zájmu firem v této oblasti označuje software pro péči o zákazníky
prostřednictvím Webu. Studie stejné společnosti zároveň udává, že neúspěch v
implementaci řešení pro webovou podporu zákazníků přinesl americkým firmám v
uplynulém roce ztrátu 3,2 miliardy dolarů.
Seminář věnovaný přítomnosti a budoucnosti IP telefonie uspořádala v pražském
hotelu Hilton společnost Nortel Networks. V jeho průběhu se účastníci mohli
dozvědět mnohé nejen o vizích společnosti v této oblasti, ale též o konkrétních
produktech spadajících do oblastí Unified Infrastructure (produkty řad Accelar,
Passport nebo Inca), Unified Applications (např. i2004 Internet Telephone,
i1010 Inca Telecommuter nebo CallPilot) a Unified Management (Optivity).
Také společnost Cisco Systems uspořádala v Praze seminář věnovaný protokolu IP
a to pod názvem Svět IP. Jeho návštěvníci si zde mohli mj. vyslechnout
přednášky na témata integrace dat, hlasu a obrazu nebo virtuálních privátních
sítí. Řeč byla také o zkušenostech s provozem víceúčelové celorepublikové sítě
IPNet využívající páteřní sítě RadioNet a zařízení firmy Cisco, jež nabízí řadu
běžných internetových a hlasových služeb.
Za prvních 9 měsíců roku 1999 prodala společnost Fincom 2,2krát více koncových
zařízení Microcom než ve stejném období minulého roku. K největšímu nárůstu
prodeje došlo v měsíci září, kdy se počty prodaných modemů vyšplhaly až na
4násobek hodnoty z minulého roku. Tento skok přičítají představitelé Fincomu
mj. nabídce Internetu zdarma.
9 3590 / pen









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.