Krátce

Informace jako konkurenční výhoda Téměř 1 000 účastníků z celé Evropy, počínaje představiteli internetových fir...


Informace jako konkurenční výhoda Téměř 1 000 účastníků z celé Evropy, počínaje
představiteli internetových firem přes IT manažery nadnárodních korporací konče
novináři, se ve Vídni zúčastnilo dvoudenní konference "Soul of e-business"
pořádané společností IBM. Sponzorem konference byla softwarová divize IBM.
Pořadatelé chtěli v první řadě upozornit na iniciativy divize IBM Software a
jejích jednotek Lotus a Tivoli, které firmám přinášejí řadu nových možností,
jak vydělávat na Internetu. Ve svém úvodním vystoupení charakterizoval šéf IBM
Software John Thompson další vývoj e-businessu: od statických webových stránek
k inovacím obchodního modelu. Thompson uvedl 4 základní podmínky přechodu
podniku k e-businessu: transformace obchodních procesů pro Web a jejich
integrace s existujícími IT systémy, příprava informací tak, aby jich bylo
možno využít pro rychlé, strategické rozhodování, využití technologií ke
zhodnocení zkušenosti a kreativity zaměstnanců a konečně schopnost bezpečně
řídit rozsáhlé komplexy IT systémů a sítí.
Podle počítačového guru Nicholase Negroponteho budou hrát v digitálním světě
příštích let mnohem významnější roli rozvojové země a rozvinuté stroje.
Miliardovou investici do oblasti data managementu zhodnotila společnosti IBM
uvedením nové verze univerzální databáze DB2 Universal Database Version 7.
Tento produkt firmám výrazně zjednoduší a zefektivní B2B procesy na Webu.
Oproti vyhledávacím enginům tradičních relačních databází je DB2 10krát
rychlejší. Vysoká míra integrace XML zjednodušuje výměnu dat mezi jednotlivými
subjekty obchodních operací. Škálovatelný warehousing a možnost analýzy dat
umožňuje jednoduché zavádění řešení Business Intelligence. DB2 podporuje
platformy UNIX, Linux a Windows NT a v prodeji bude v červnu letošního
roku.(jaf)
0 1095 / jafn









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.