Lepší SOA

Trojice nových softwarových komponent z rodiny aplikací IBM Tivoli bude sloužit jako součást balíčků IBM SOA Foundati...


Trojice nových softwarových komponent z rodiny aplikací IBM Tivoli bude sloužit
jako součást balíčků IBM SOA Foundation a IBM SOA Management Practice, které
pomáhají zákazníkům modelovat, sestavovat, zavádět a spravovat architektury
SOA.
V softwaru jsou integrovány procesy předepsané směrnicemi ITIL (IT
Infrastructure Library). Tyto produkty jsou klíčovou součástí iniciativy IBM IT
Service Management, která je zaměřena na automatizaci a integraci procesů IT v
podniku.
První z trojice novinek v portfoliu IBM Tivoli je produkt Composite Application
Manager for SOA, který zjišťuje těžko průchodná místa nebo poruchy a dohledává
služby, jejichž spuštění zabírá nejvíce času nebo spotřebuje nejvíce
prostředků. Druhá utilita s názvem Composite Application Manager for WebSphere
zvyšuje výkon a dostupnost aplikací SOA tím, že zkracuje dobu potřebnou pro
identifikaci a řešení problémů s aplikacemi. V reálném čase detekuje, analyzuje
a opravuje problémy, a snižuje tak náklady na podporu a provoz. A konečně
poslední z výše zmiňovaných novinek - Composite Application Manager for
Response Time Tracking - automaticky upozorňuje uživatele na prodlužující se
dobu odezvy architektury SOA a dalších kompozitních aplikací ještě předtím, než
se problém dotkne zákazníků. Problémy s transakcemi dokáže minimalizovat tím,
že neustále prověřuje, zda probíhají podle očekávání.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.