MediaMetrix bilancuje

Podle posledních výsledků firmy MediaMetrix byly v dubnu nejnavštěvovanější stránky AOL, Microftu a Yahoo. Stránky ...


Podle posledních výsledků firmy MediaMetrix byly v dubnu nejnavštěvovanější
stránky AOL, Microftu a Yahoo.
Stránky ležící na síti Americy Online navštívilo podle nedávno zveřejněných
statistik až 46 milionů uživatelů. Microsoft na druhém místě přilákal 32
milionů návštěvníků (počítají se sem jak vlastní stránky Microsoftu, tak i celá
síť Microsoft Network se všemi službami včetně Hotmailu). Třetí místo patří
Yahoo (31 milionů) a čtvrté Lycosu (29 milionů).
Zejména pro Lycos je tato zpráva příznivá, protože přišla po vleklých
problémech, které měl Lycos s hledáním strategického partnera (většina portálů
již byla prodána za horentní sumy, v případě Lycosu však všechna jednání zatím
ztroskotala).
MediaMetrix poskytuje výsledky v několika kategoriích (podle uživatelů
přistupujících z domova, podle celkově zhlédnutých webových stránek), přičemž
pořadí podle těchto kategorií se přirozeně liší. Pokud se např. posuzuje
návštěvnost stránek s určitým URL (čímž odpadne součet více serverů
provozovaných jednou společností), v čele žebříčku je Yahoo. Další žebříčky pak
lze sestavit podle celkového množství webových stránek, o které je žádán
příslušný server.

9 1385 / pahn









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.