Microsoft 2 roky poté s novým ředitelem

Novým generálním ředitelem společnosti Microsoft pro ČR byl jmenován Ing. J. Mühlfeit, který byl výkonem této funkc...


Novým generálním ředitelem společnosti Microsoft pro ČR byl jmenován Ing. J.
Mühlfeit, který byl výkonem této funkce pověřen již od února letošního roku. Na
nejvyšší pozici tak vystřídal Ing. Ivana Pilného, který nyní působí ve funkci
prezidenta Sdružení pro informační společnost (SPIS). Do boje o zákazníka
vyrazí v příštích dnech Microsoft nejen s novým ředitelem, ale i s novým
marketingovým programem.
Událo se na tiskové konferenci v pražském hotelu Don Giovanni. Jana Mühlfeita
jako nového ředitele představil Robert Clough, regionální ředitel Microsoftu
pro východní Evropu, když před tím poděkoval jeho předchůdci.
U společnosti Microsoft pracuje Jan Mühlfeit od roku 1993, nejprve ve funkci
marketingového a později obchodního ředitele. Ke svému jmenování řekl: "S
velkým potěšením jsem přijal nabídku vést tým Microsoftu v naší zemi. Chtěl
bych za naši pobočku i sám za sebe přislíbit, že jsme připraveni
prostřednictvím našich technologií i služeb přispět k rychlému vstupu České
republiky do EU a NATO."
Pak už se slova ujal marketingový ředitel Microsoftu Jozef Belvončík a
pohovořil o novém marketingovém programu s názvem Dva roky poté... Tato kampaň
vznikla díky úspěšnému loňskému "32. říjnu", kdy se prodalo více naž 22 000
licencí Office 97, a dále 11 000 licencí Windows 95 a Windows NT Workstation.
Čistý výnos z této kampaně dosáhl podle údajů Microsoftu částky 5,5 milionu
dolarů.
Kampaň Dva roky poté... je motivována "výročím sjednocení českých verzí
uživatelského rozhraní Windows 95 a Windows NT Workstation".
Její součástí bude mimo jiné čtenářská soutěž (podrobnosti v příštím čísle
Computerworldu), sleva na vybrané produkty Microsoftu a další akce. Cílem
Microsoftu je dát nový impulz trhu softwaru i hardwaru a překonat tak jeho
současný pokles.
(Maf)
8 0615 / Maf









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.