Mobilní banking přes Javu

Komerční banka rozšířila nabídku služeb přímého bankovnictví o službu mobilního bankovnictví. Nová služba Mobi...


Komerční banka rozšířila nabídku služeb přímého bankovnictví o službu mobilního
bankovnictví.
Nová služba Mobilní banka funguje na bázi technologie Java a veškerá komunikace
mezi klientem a bankou probíhá formou datových přenosů v on-line režimu přes
klávesnici a displej mobilního telefonu. V porovnání s historicky starší
službou, umožňující ovládání bankovního účtu prostřednictvím mobilního telefonu
s využitím SIM Toolkit, nabízí tato metoda snadné ovládání a přehledné grafické
ztvárnění shodné s internetovým bankovnictvím.
V rámci nové služby, která je dostupná 24 hodin denně 365 dní v roce, mohou
klienti zadávat platební příkazy, zjišťovat aktuální zůstatek na svých účtech,
kontrolovat transakční historii, přehled blokací z platebních karet, využívat
šablony pro opakované platby a posílat oznámení o provedených platbách. Na
začátku každého přístupu ke službě je přitom provedena identifikace a
autentizace klienta. Informace přenášené mezi klientem a bankou jsou šifrovány
algoritmem AES. Na vývoji aplikace Mobilní banka spolupracovala s bankou
společnost Cleverlance, která dodala KB řešení nové služby na klíč.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.