Mobilní tarify na míru

S novými tarify mířícími na vybrané skupiny obyvatel přichází v rámci takzvané Tarifové epidemie společnost T-Mob...


S novými tarify mířícími na vybrané skupiny obyvatel přichází v rámci takzvané
Tarifové epidemie společnost T-Mobile. Podle Jiřího Dvorjačanského,
marketingového manažera firmy, tak reaguje na stav, kdy penetrace mobilních
telefonů v ČR dosáhla 87 %.
Na skupinu zákazníků z řad studentů (od 18 let), jejichž počet v T-Mobile
odhadují na 300 tisíc, míří tarif Student. Ten za měsíční paušál 190 Kč nabízí
50 volných minut a 30 SMS, přičemž je možno přerušit používání karty až na 12
týdnů ročně. Studenti ovšem musejí souhlasit s příjmem reklamních SMS nebo MMS
(maximálně 5 za měsíc).
Cizí státní příslušníky chce T-Mobile oslovit tarifem Twist Home, který se
vyznačuje levným voláním do vybraných zemí na Slovensko za 4,50 Kč za minutu,
na Ukrajinu a do Ruska za 7,50 Kč, do Číny 9,50 Kč a do Vietnamu 19 Kč za
minutu. Širší záběr pak má tarif Víkend +, který za měsíční příplatek 29 Kč ke
standardnímu tarifu umožňuje o víkendech volat za 50 haléřů za minutu.
Strategií T-Mobile v ČR je podle jeho představitelů stát se do 4 let jedničkou
mezi mobilními operátory z hlediska obratu a do 2 let zaujímat první místo v
počtu zákazníků.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.