Multifunkčně sexy

Společnost Xerox mění od základů svoji obchodní strategii a od cenově přívětivější nabídky převážně multifun...


Společnost Xerox mění od základů svoji obchodní strategii a od cenově
přívětivější nabídky převážně multifunkčních zařízení si slibuje dobytí v
minulosti ztracených pozic na trhu.
K úspěchu by mělo společnosti dopomoci celkem 21 nových zejména kancelářských
multifunkčních zařízení s rychlostí tisku/ /kopírování od 16 do 90 stran za
minutu. Představené produkty náležejí třem řadám. Digitální kopírky
reprezentuje název CopyCentre, řady WorkCentre a WorkCentre Pro pak představují
nabídku v oblasti multifunkčních strojů.
V případě WorkCentre jde o cenově dostupné produkty pro kopírování a tisk v
síti s volitelnou možností faxování, produkty Pro nabízejí plnou funkcionalitu
s možností integrace s řešeními od externích dodavatelů. Produkty všech tří řad
jsou dodávány v podobě monochromatických, ale také barevných modelů a disponují
novou architekturou řídicí jednotky, která například umožňuje současně
kopírovat a skenovat dokument určený k odeslání e-mailem.
Cena a kvalita reprezentovaná značkou by dle sdělení firmy neměly být jedinými
kritérii budoucího prodejního úspěchu. Xerox investoval mnoho do vývoje designu
nových produktů (např. barevné provedení, oblouk umístěný za skenerem fungující
jako vývěska), což považuje za jednu z konkurenčních výhod.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.