Nadstandardní služby Dellu

V dnešní době silné konkurence a nízkých marží v oblasti hardwaru hledají všichni výrobci a prodejci cesty, jak zí...


V dnešní době silné konkurence a nízkých marží v oblasti hardwaru hledají
všichni výrobci a prodejci cesty, jak získat nové zákazníky. Společnost Dell,
která je na trhu známá svým modelem přímého prodeje, v tomto směru
sází na kvalitní předprodejní a poprodejní služby (konfigurace počítačů na
přání zákazníka, předinstalování vybraného softwaru, polepení hardwaru
evidenčními štítky podle přání
zákazníka atd.) a servis (Dell je např. schopen garantovat ukončení servisního
zásahu do 4 hodin od nahlášení závady).
Snahou firmy přitom je poskytovat tyto služby globálně, tedy stejným způsobem
na celém světě. Dělá to za pomoci svých partnerů, zastoupených u nás firmou
Wang Global, která podle Dellu umí flexibilitou konkurovat i malým
živnostníkům, provádějícím kompletní servis pro úzký okruh klientů.
Novinkou Dellu pro letošní jaro v oblasti služeb je standardní záruka na
desktopy OptiPlex a Workstation po dobu 3 let s garantovaným ukončeným zásahem
u zákazníka do dalšího pracovního dne. Podobná záruka platí i pro servery.
Novinkou jsou také servisní informace v češtině na www.dell.com/support.
9 0980 / Mafn









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.