Nejen domácí spotřebiče

O důvodech a důsledcích prodeje své Divize veřejných sítí i o svých plánech do budoucnosti informovali v Praze před...


O důvodech a důsledcích prodeje své Divize veřejných sítí i o svých plánech do
budoucnosti informovali v Praze představitelé společnost Robert Bosch. Současně
připomněli, že Divize telekomunikací je v rámci koncernu velikostí svého obratu
až na třetím místě po Divizi automobilové techniky a Divizi domácích spotřebičů.
Hlavním důvodem prodeje Divize veřejných sítí společnosti Marconi, na kterém se
obě společnosti dohodly na samém konci listopadu, je podle vyjádření
představitelů firmy Bosch skutečnost, že tato jednotka nemohla vzhledem ke své
poměrně malé velikosti konkurovat ostatním hráčům na síťovém trhu. Hodnota
obchodu, který by měl umožnit firmě Bosch soustředit se na klíčové oblasti
jejího byznysu a firmě Marconi přinést posílení na trhu datových a hlasových
technologií, činí 148 milionů euro.
Pokud jde o telekomunikační produkty, velký potenciál vidí představitelé
společnosti Bosch především na trhu mobilních telefonů, kde však zatím nestačí
uspokojovat poptávku po nových typech svých přístrojů.
9 3585 / pen









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.