Někdo jde přímo na věc

"Pojďte se mnou do Oskarova obýváku," lákaly návštěvníky Invexu hostesky Českého Mobilu a jakmile se jim podařilo u...


"Pojďte se mnou do Oskarova obýváku," lákaly návštěvníky Invexu hostesky
Českého Mobilu a jakmile se jim podařilo ulovit dušičku, už jí strkaly do ruky
letáky s nabídkou telefonů i tarifů. U Paegasu se skákalo na trampolíně a
házely létající talíře, u EuroTelu se tančilo a tančilo. I když vlastně ne tak
docela...
Opět se jasně ukázal rozdíl ve strategiích nového a již zavedených operátorů.
EuroTel a RadioMobil se na svých stáncích převážně prezentovaly jako solidní
komunikační partneři (byť ani zde se to neobešlo bez tanečků a interview s
desetibojařem Tomášem Dvořákem), nevážné jsou pouze jejich předplacené služby
Go a Twist. Je to stejná situace jako u ostatních světových operátorů pro různé
trhy různé značky a různá tvář aby si navzájem neodrazovaly zákazníky. U nás je
v oddělení značek jednoznačně nejdále EuroTel.
Zcela jiná je situace u Oskara. Český Mobil zatím prosazuje značku u veřejnosti
a proto ani není žádoucí tříštit síly. Zatímco letáky Twistu a Go mohl
návštěvník výstaviště dostat jen na několika místech, třetí operátor změnil
Invex ve skutečný Oskarov u Brna (přesně v duchu své tiskové zprávy). Postavil
zde desítky větších a menších stánků, dopravil sem zdarma 15 000 obyvatel
Moravy, rozdával informační materiály i čepice.
Návštěvník, který chtěl získat hlubší informace, měl samozřejmě možnost.
Stačilo zamířit do pavilonu G, kde měly všechny 3 uvedené společnosti své
"hlavní stany". O novinkách, které tu prezentovaly, však píšeme na jiném místě
tohoto čísla Computerworldu.(pen)
0 2809 / pen









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.