Nelehké úkoly pro HP

Společnost Hewlett-Packard uspořádala dealerskou konferenci, na níž prezentovala své plány na příští rok. Stejně j...


Společnost Hewlett-Packard uspořádala dealerskou konferenci, na níž
prezentovala své plány na příští rok. Stejně jako její konkurenti, kteří
prodávají svým zákazníkům nepřímo přes partnery a distribuční kanály, stojí i
HP dnes před klíčovou otázkou.

I nadále sice hodlá svým partnerům chránit marže, avšak se vzrůstající
důležitostí přidané hodnoty služeb se budou tyto dávat právě za přidanou
hodnotu. Prodej přes partnerské kanály by se měl zdvojnásobit, což je o to
těžší, že HP má vlastní divizi služeb a řešení. HP tohoto úkolu proto hodlá
dosáhnout zvýšenou podporou partnerů, vzděláváním v technické oblasti a
zjednodušením rozdělování marketingových fondů. Aby vše nebylo všechno úplně
zadarmo, vyhlásila i soutěž kdo do konce roku objedná server, dostane poukázku
na školení.

Největším distributorem produktů HP s přidanou hodnotou je společnost DNS,
která má rovněž připraveny motivační nástroje kromě cen pro koncové prodejce za
splněné objemy prodeje poskytuje nabídku odborných seminářů, např. ve
spolupráci s českou konzultační společností EISF.
0 3246 / vox









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.