Než přijede polední vlak

Společnost Alcatel uvedla, že bude pro německé dráhy realizovat jednu z nejsložitějších evropských instalací zabezp...


Společnost Alcatel uvedla, že bude pro německé dráhy realizovat jednu z
nejsložitějších evropských instalací zabezpečovacího systému pro řízení provozu
vlaků.
Německé dráhy (Deutsche Bahn) si vybraly Alcatel jako dodavatele
zabezpečovacího systému pro sledování a řízení pohybu vlaků v oblasti Lipska.
Projekt má probíhat ve dvou fázích a systém bude výsledně řídit jedno z
největších centrálních vlakových nádraží v Evropě v oblasti Lipska je údajně
odbaveno více než 750 vlaků denně.
Zakázka, jejíž hodnota se odhaduje na 39 milionů eur, zahrnuje výměnu
stávajících reléových zabezpečovacích systémů za moderní polovodičovou
zabezpečovací technologii. Během výměny samozřejmě nesmí dojít k jakémukoliv
přerušení provozu vlaků.
Softwarové řešení Alcatelu pro oblast složitých železničních systémů je
označováno jako 6111 LockTrac. Celosvětově ho využívá kolem 200 nádraží, kde
jsou díky automatizovanému systému minimalizovány požadavky na lidskou obsluhu.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.