Novinky pro vaši kancelář

S novým víceúčelovým kancelářským produktem přichází na náš trh firma Xerox. V jejím podání se jedná o zaří...


S novým víceúčelovým kancelářským produktem přichází na náš trh firma Xerox. V
jejím podání se jedná o zařízení Document WorkCentre 450c, které v sobě
zahrnuje funkci barevné tiskárny, faxu, kopírky, skeneru a faxování z osobního
počítače. Součástí přístroje je i původní software Xerox Pagis Pro 97, který
uživatelům umožňuje zachycovat, používat a třídit dokumenty.
Značnou pozornost věnoval Xerox v rámci balíku Pagis Pro optimalizaci
skenování. Technologie PerfectScan zachycuje a zpracovává text a grafiku
skenovaného dokumentu nezávisle na sobě. Text se touto technologií
optimalizuje, aby se zvýšila přesnost optického rozlišení znaků, zatímco
grafika se upravuje tak, aby z ní v konečné fázi vznikly kvalitní obrázky v
šedé škále. O optické rozlišení znaků a podporu reorganizace dokumentů se stará
technologie TextBridge Pro. Produkt Topic Search Engine firmy Verity umožňuje
fulltextové vyhledávání dokumentů v systému a utilita MatchBars z dílny Xeroxu
poskytuje informace o relevanci nalezených dokumentů.
Součástí dodávky je také utilita WinFax LITE od firmy Delrina, který umožňuje
faxování přímo z uživatelské aplikace na PC. Koncová cena Document Work Centre
450c by se měla na českém trhu pohybovat pod hranicí 23 000 korun.
Dalším příkladem multifunkční kancelářské periferie je inkoustový fax FO-2150CM
firmy Sharp. Toto zařízení neumí jen faxovat, ale integruje v sobě ještě
čtveřici dalších funkcí může posloužit jako tiskárna, kopírka, telefon i
skener. FO-2150CM pracuje v barvě a zajímavý je nejen díky své univerzálnosti,
ale také díky možnosti bezdrátového připojení přes infračervený port. Při tisku
je dosahováno rozlišení 600 x 600 dpi. Předpokládá se, že přístroj bude k
dispozici ve druhé polovině roku a na německém trhu bude stát méně než 1 000
marek.
Plzeňská firma Helco vystavovala na ComNetu svou mobilní kancelář, určenou pro
všechny, kdo potřebují praco-vat v autě na cestách. Základní součástí tohoto
řešení je tzv. AutoManager, který se umístí na sedadlo spolujezdce a uchytí
bezpečnostním pásem. Jeho součástí je pevná nebo otočná deska pro notebook.
Dalším doplňujícím prvkem je box na závěsné desky formátu A4 pro dokumenty.
Notebook použitý v mobilní kanceláři může být libovolného typu. Proti
nežádoucím pohybům je upevněn suchými zipy k pevné nebo otočné desce. V zadní
části pod notebookem je umístěna tiskárna Canon BJC-80, která bude v nejbližší
době nahrazena novou tiskárnou Canon BJC-50. Datová a faxová komunikace je
řešena prostřednictvím GSM telefonu Nokia 3110 nebo 6110. Sada pro hlasité
telefonování kompletně zabezpečuje uchycení a provoz telefonu v automobilu
včetně dobíjení, hlasitého provozu, napojení na externí anténu a automatického
ztišení rádia při hovoru.
Konstrukční řešení AutoManageru umožňuje díky dvěma popruhům jednoduše celou
kancelář vyjmout z vozu ven a odnést jako větší tašku. Vzhledem k modulárnosti
systému a možnosti použití stávajících zařízení se náklady na pořízení mobilní
kanceláře od firmy Helco pohybují mezi 5 000 až 100 000 korunami.(Maf)
8 1409 / Maf









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.